lunes, 3 de octubre de 2016

0. ETAPA: Datuak jaso.

Ikerketa tailer hau aurrera eramateko, irakasleak gure ikaskuntzaren kartografia bat egiteko esan zigun. Horretarako, gure ikaskuntza esperientzien ebidentziak jaso behar genituen. Nik ebidentzia hauek argazki eran jaso nituen: nire bizitzan zehar nola ikasten dudan gogorarazten zidaten argazkiak bildu nituen. Hasiera batean pentsatu nuen nire ikaskuntza esperientzia gogorarazten zidaten objektu edo lekuei argazkiak ateratzea, baina ondoren hobeto pentsatu eta nahiago izan nuen nire ikaskuntza esperientzien momentuak irudikatzen zituzten argazkiak biltzea, azken finean momentuetan ikasten baitugu.

            Ebidentzia horiek sortzea erraza izan zen, baina aldi berean zaila ere bai, argazki asko bainituen eta denek gogorarazten baitzidaten ikaskuntza esperientziaren bat. Hala ere, azkenean argazki batzuk aukeratu nituen, eta aukeratutako argazki bakoitzak  ikaskuntza esperientzia multzo batzuk islatzen dituzte. Amaitzeko, argazkiak errebelatu nituen ondoren kartografia kartulinan egitea erabaki nuelako. Hau guztiaz aparte, momentuez gain, bizitzan zehar ikaskuntza esperientzietan erabili nituen beste hainbat objekturekin dekoratzea ere erabaki nuen: pinotxozko papera, koaderno orriak…



            Datuak jasotzearen ikerketa fase honetan murgilduz, momenturo gauza asko ikasten ditugula ohartu naiz, eta gainera gehienetan oharkabean ikasten dugula.



No hay comentarios:

Publicar un comentario