lunes, 3 de octubre de 2016

2. ETAPA: Datuak antolatu.

Horrelaxe geratu da nire kartografia: kartulinaren bi aldeetan argazkiak jarri ditut eta beraien azpi edo gainaldean, hitz batzuk jarri ditut. Berdez, argazki horietan azaltzen diren momentuetako eszenarioa adierazi dut, momentu horiek niretzako ze pertsona eta zein toki errepresentatzen dituzten azalduz, eta urdinez berriz, beraiengandik eta beraiekin ikasi ditudan ikaskuntza edo esperientzia batzuk.

Kartulina erdian, nirezat ikaskuntzari lotuta dauden hitzak jarri ditut, koadernozko horriekin egindako geziekin momentu bakoitza hitz horiekin lotuz. Koadernozko orriekin egin ditut, betidanik ikasteko era erakargarriagoa iruditu zaidalako paperean egitea ordenagailuan baino eta beraz, eskolako ikasketa prozesua gogorarazten didalako.

Argazkian ez dira ondo apreziatzen, baina arkatzez goian eguzki bat marraztu dut eta beheraldean ilargi bat, errepresentatuz egunero ematen direla ikaskuntza prozesuak. Mendi eta lore batzuk ere egin ditut azpikaldean natura eta ingurunea adieraziz, nire inguruneak nire ikaskuntzan izan duen eragina adierazteko. Baita ere, goialdean pertsonatxo batzuk egin ditut kolore ezberdinetako pinotxo paperaz, adieraziz, nire inguruko pertsonek eta inguruak izugarrizko eragina izan dutela nire ikaskuntza prozesuan, eta kolore ezberdinez egin ditut bakoitzak izan duen ikaskuntza prozesua dela eta pertsona guztiak desberdinak direla adieraziz.


Azkenik, erdiko hitz gorri horiek ere bata besteen artean arkatzez lotu ditut, nire ikaskuntzan hitz horiek bata bestearekin lotuta eman direlako, azkenean ikaskuntzan denak batera ematen direlako.

No hay comentarios:

Publicar un comentario